خرید صابون استیل من اصل
نوشته شده توسط : mohammad

صابون استیل من اصل


خرید صابون استیل من اصل

از بین برنده کک مک و لک خال، جوش و پر کردن منافذ پوست

ساخت آمریکا

استیل من صابون فوق العاده برای از بین بردن لک و شفافیت صورت

ابتدا صورت خود را بشویید سپس صابون استیل من را به نرمی روی صورت خود بمالید. صابون استیل من را روزی 2 الی 3 بار به همین ترتیب استفاده کنید.

قیمت : 13,900 تومان

این صابون را تا زمانی که تمام لک وکک ومک ها از صورت شما ناپدید شوند استفاده کنید.

صابون استیل من اصل میبایست دارای مشخصات زیر باشد

دارای هولوگرام استیل من بر روی قوطی

یک جا صابونی قرمز رنگ با نشان استیل منز

صابون کاملا شیشه ای پیچیده شده در پر زیبای استیل منز یک نشان نقره ای بر روی پر

قیمت : 13,900 تومان


خرید صابون استیل من اصل



خرید عینک ری بن اصلی rayban
خرید نچرال مکس اسلیمینگ




:: برچسب‌ها: خرید , صابون , استیل , من , اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: